کناف کار شیراز

کناف کار شیراز

کناف کار شیراز

امروزه یکی از مهمترین بخش های یک ساختمان نمای داخلی آن می باشد. زیبایی نمای داخلی ساختمان بسیار مورد توجه می باشد به همین خاطر افراد سعی می کنند از بروز ترین و جدید ترین متریال ها برای جلوه بخشی نمای داخلی ساختمان خود استفاده کنند. در حال حاضر یکی از متدهای جدید برای طراحی داخلی خانه سقف کناف می باشد. این مدل سالهاست که مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است و هم اکنون نیز در حال اجرا برای انواع نمای ساخت ها می باشد. کناف با قابلیتی که در اجرا دارد توانسته به طراحان داخلی امکان ایده پردازی برای اجرای انواع طرح و مدل ها را بدهد و این خود باعث تنوع بخشی در این روش می باشد. به همین دلیل کناف کار شیراز با استفاده از این متد بصورت تخصصی نمای زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه و اداره و سایر مکان های دیگر می بخشد. در این مقاله سعی داریم بصورت کامل تری به خدماتی که توسط کناف کار شیراز انجام می گیرد، بپردازیم.

طراحی سقف کناف توسط کناف کار شیراز

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد کناف یک روش جدید و نوین بوده که بهترین متریال ها را در خود دارد. سقف کناف به طرح و مدلی اطلاق می شود که با گچ پیش ساخته و کناف ساخته و اجرا می شود. این مدل دارای تنوع زیاد می باشد و براحتی میتوان هر طرحی که مد نظر بوده را اجرا کرد. کناف ها دارای دو لایه می باشند که شامل لایه زیرین و لایه ی رویه می باشد. لایه ی زیرین در واقع همان اسکلت اولیه کناف می باشد که بوسیله میله های فولادی ضد زنگ ساخته شده اند و بوسیله ی پیچ به سقف نصب می شوند و سپس گچ های از پیش ساخته روی آن نصب می شوند که همان لایه رویه محسوب می شوند و در آخر بوسیله آستری از گچ و رنگ تمام اتصالات و تورفتگی و برجستگی ها ی سطح کار پوشانده می شود. این کار سطح کار را یکنواخت و صاف می کند و نمای زیبایی به آن می بخشد. سقف کناف به دلیل قابلیتی که دارد میتواند در انواع مدل و طرح ها قابل اجراست. به همین دلیل بهترین کناف کار، اجرای کناف شیراز را در دو نوع مدل ساده و طرحدار انجام می دهد.

کناف کار شیراز

انواع جنس سقف کناف

کناف ها برخلاف ظاهر یکنواخت و ساده ای که دارند دارای جنس های متفاوتی می باشند که هر کدام به منظوری مورد کاربرد  قرار می گیرند. کناف ها در چند نوع تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی و مواد سازنده ی متفاوتی می باشند. طراح داخلی با توجه به ساختار و نوع کاربری کناف ، آن را برای اجرای مکان مدنظر انتخاب و استفاده می کند.

  • آر جی (RG ) صفحات گچی معمولی با روکش

از این نوع صفحات برای کاربرد های ساده استفاده می کنند که دارای ساختاری ساده و معمولی می باشند.

  • ام آر (MR) صفحات گچی مقاوم در برابر رطوبت:

کاربرد این صفحات بیشتر در مناطقی می باشد که از نظر آب و هوایی دارای رطوبت بالایی می باشد. همچنین از این نوع کناف برای مکان هایی که احتمال رطوبت دارد استفاده می شوند مانند سقف دستشویی ، آشپزخانه.

  • اف آر (FR)صفحات گچی مقاوم در برابر حریق:

استفاده از این نوع کناف در مکانهایی که امکان وقوع آتش سوزی زیاد است بهترین گزینه می باشد. کاربرد این نوع کناف در مکان هایی مانند آشپزخانه و موتورخانه ها می باشد و بروی ستون ها نصب می شوند.

  • اف ام (FM) صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت:

 این نوع کناف از صفحاتی با ساختاری به مراتب مقاومتر و پیشرفته تر نسبت به سایر صفحات دیگر می باشد  که در برابر رطوبت و آتش بسیار مقاوم بوده است به همین دلیل از نظر قیمت هم گرانتر می باشد.

صفحات سیمانی با سطح صاف

از دیگر انواع صفحات کناف می توان به صفحات سیمانی اشاره کرد. این نوع صفحه لایه مانند است و توسط یک لایه سیمانی با پوشش کاغذی مخصوص در دو طرف آن ، ساخته می شود. این نوع صفحه خود نیز دارای دو دسته می باشند. خارجی (نمای بیرونی) و داخلی (نمای داخلی)

صفحات DIAMANT سازگار با محیط زیست

این نوع صفحه با ترکیبی خاص ساخته شده است که به آن قابلیت ویژه ای داده است. این نوع از صفحه علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و آتش در برابر پوسیدگی و کپک زدگی هم مقاوم است.  این نوع صفحه در برابر ضربه مقاوم بوده و در مکان هایی که به مراقب خاص  نیاز است ، مناسب می باشد.

پایان

کناف یکی از مدل های بروز و جدید در دکوراسیون داخلی می باشد که علاوه بر زیبا سازی نما، قابلیت های دیگر نیز دارد از جمله خاصیت پوشش دهی تاسیسات و لوله کشی سطح دیوار یا سقف همچنین بعنوان عایق صوت. قابلیت کناف شیراز برای اجرای طرح های مختلف از ویژگی های مهم این متریال می باشد. تنوع در نوع و اجرای این متد فضای گسترده ای را برای انتخاب فراهم کرده است که این خود بسیار حائز اهمیت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *